Zwrot towaru
Zgodnie z obowiązującym prawem, masz 14 dni na zwrot towaru bez podania przyczyny.
Jak zwrócić towar ?
1. Wypełnij formularz zwrotu i wyślij skan/zdjęcie na adres kontakt@bydizajn.pl
2. Zwracane lustro zapakuj bezpiecznie w oryginalne opakowanie. Pamiętaj o dołączeniu wydrukowanego formularza zwrotu.
3. Wyślij zwracany towar na adres: SOLED byDIZAJN, Ciołkowskiego 24, 15-545 Białystok
Koszt wysyłki pokrywa kupujący.
Nie przyjmujemy zwrotów wysłanych za pobraniem
Prosimy o przemyślane zakupy, ponieważ lustra robione na indywidualny wymiar nie podlegają zwrotowi ani wymianie.
Reklamacje
Bardzo prosimy o sprawdzenie zawartości paczki w dniu odbioru przesyłki. W przypadku uszkodzenia towaru w transporcie lub niezgodności towaru z zamówieniem przysługuje Państwu prawo do reklamacji.
Reklamacje przyjmujemy tylko i wyłącznie w formie pisemnej, pod adresem email: kontakt@bydizajn.pl
Reklamacja z powodu uszkodzenia przesyłki
Zasady postępowania w przypadku uszkodzonej przesyłki:
1. Spisz z kurierem protokół szkody w dniu doręczenia paczki i przyślij nam jego skan w ciągu 3 dni (dotrzymanie tych terminów jest warunkiem uznania reklamacji).
Protokół należy spisać w dniu doręczenia paczki! Jeśli kurier nie może zaczekać, zgłoś szkodę do firmy kurierskiej na stronie https://ereklamacje.poczta-polska.pl/wniosek_reklamacyjny/customer-type w dniu doręczenia paczki. SZKODA ZGŁOSZONA NASTĘPNEGO DNIA NIE PODLEGA REKLAMACJI!)
Numer telefonu do firmy kurierskiej Pocztex : +48 438 420 600
Infolinia czynna od poniedziałku do piątku w godz. 8:00 – 20:00
W protokole
a) opisz szkodę (np. stłuczenie, uszkodzenie lustra, szkoda całkowita)
b) zaznacz kluczowe cechy opakowania : karton, folia bąbelkowa, styropian, oznakowania ostrzegawcze: „UWAGA LUSTRO!”, „Ostrożnie szkło”
Protokół szkody jest niezbędny do uznania reklamacji!
Na jego podstawie wykonujemy nowe lustro, a sami dochodzimy odszkodowania.
2. Wypełnij formularz reklamacji
3. Wyślij skan/zdjęcie formularza reklamacji, protokół szkody i zdjęcia uszkodzonego towaru na adres kontakt@bydizajn.pl
Jeżeli podane w zgłoszeniu reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji Sprzedający zwraca się do składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie.
4. Reklamowane lustro zapakuj bezpiecznie w oryginalne opakowanie. Pamiętaj o dołączeniu wydrukowanego formularza zwrotu i protokołu szkody
5.Wyślij reklamowany towar na adres: SOLED byDIZAJN, Ciołkowskiego 24, 15-545 Białystok
Koszt wysyłki pokrywa kupujący. Nie przyjmujemy żadnych przesyłek odsyłanych za pobraniem. W przypadku pozytywnego rozpatrzenia reklamacji, koszt przesyłki zostanie zwrócony.
6. Wszelkie reklamacje rozpatrywane są w ciągu 14 dni od dnia ich wpłynięcia.
7. Odpowiedź na reklamację zostanie wysyłana na adres e-mail z którego wpłynęło mailowe zgłoszenie reklamacyjne.
8. W przypadku uznanej reklamacji możesz:
a) żądać wymiany towaru na nowy, taki sam jak zakupiony;
b) żądać naprawy wadliwego towaru;
c) odstąpić od umowy – o ile wada jest istotna lub gdy nie jesteśmy w stanie odtworzyć zamówionego przez Ciebie towaru (np. w przypadku produktów z wyprzedaży).
Sprzedawca ma prawo odnieść się do Twojego żądania i zaproponować inne rozwiązanie (z powyższych) jeśli Twoje żądanie jest niemożliwe do spełnienia lub wymagałoby poniesienia nadmiernych kosztów.
Reklamacje gwarancyjne
Gwarancja: 2 lata
Sprzedawane przez nas towary objęte są dwuletnią gwarancją.
W tym czasie można składać reklamacje dotyczące wad zakupionego towaru. Gwarancji nie podlegają uszkodzenia spowodowane przez kupującego poprzez niewłaściwe użytkowanie.
Zasady postępowania w przypadku reklamacji gwarancyjnej:
1. Wypełnij formularz reklamacji
2. Wyślij skan/zdjęcie formularza reklamacji i zdjęcia uszkodzonego towaru na adres kontakt@bydizajn.pl
Jeżeli podane w zgłoszeniu reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji Sprzedający zwraca się do składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie.
3. Reklamowane lustro zapakuj bezpiecznie w oryginalne opakowanie. Pamiętaj o dołączeniu wydrukowanego formularza zwrotu.
4.Wyślij reklamowany towar na adres: SOLED byDIZAJN, Ciołkowskiego 24, 15-545 Białystok
Koszt wysyłki pokrywa kupujący. Nie przyjmujemy żadnych przesyłek odsyłanych za pobraniem. W przypadku pozytywnego rozpatrzenia reklamacji, koszt przesyłki zostanie zwrócony.
5. Wszelkie reklamacje rozpatrywane są w ciągu 14 dni od dnia ich wpłynięcia.
6. Odpowiedź na reklamację zostanie wysyłana na adres e-mail z którego wpłynęło mailowe zgłoszenie reklamacyjne
7. W przypadku uznanej reklamacji możesz:
a) żądać wymiany towaru na nowy, taki sam jak zakupiony;
b) żądać naprawy wadliwego towaru;
c) odstąpić od umowy – o ile wada jest istotna lub gdy nie jesteśmy w stanie odtworzyć zamówionego przez Ciebie towaru (np. w przypadku produktów z wyprzedaży).
Sprzedawca ma prawo odnieść się do Twojego żądania i zaproponować inne rozwiązanie (z powyższych) jeśli Twoje żądanie jest niemożliwe do spełnienia lub wymagałoby poniesienia nadmiernych kosztów.