Zaznacz stronę

Regulamin

Sprzedaż detaliczną za pośrednictwem sklepu internetowego https://bydizajn.pl/ realizuje Damian Kapuściński, prowadzący działalność gospodarczą Inspired Art Damian Kapuściński, ul. Warszawska 20, 05-555 Tarczyn, NIP: 1231168059, REGON 369726857.

Kontakt ze sprzedawcą możliwy jest pod adresem e-mail kontakt@bydizajn.pl 

 

 

§ 1

Definicje

 

 

Na potrzeby niniejszego regulaminu, przyjmuje się następujące znaczenie poniższych pojęć:

  1. Kupujący – osoba fizyczna, osoba prawna lub ułomna osoba prawna,
  2. Konsument – osoba fizyczna, dokonująca zakupu w zakresie niezwiązanym bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową (zgodnie z treścią art. 221 kodeksu cywilnego),
  3. Operator Płatności – PayPro Spółka Akcyjna. 60-327 Poznań, ul. Kanclerska 15, NIP 7792369887, REGON 301345068
  4. Regulamin – niniejszy regulamin, dostępny pod adresem https://bydizajn.pl/index.php/regulamin/,
  5. Sklep – sklep internetowy dostępny pod adresem https://bydizajn.pl/index.php/sklep/
  6. Sprzedawca – Damian Kapuściński, prowadzący działalność gospodarczą Inspired Art Damian Kapuściński, ul. Warszawska 20, 05-555 Tarczyn, NIP: 1231168059, REGON 369726857.

 

 

§ 2

Postanowienia wstępne

 

 

  1. Sklep internetowy https://bydizajn.pl/ prowadzi sprzedaż detaliczną za pośrednictwem Internetu, na podstawie niniejszego Regulaminu.
  2. Regulamin określa zasady i warunki korzystania ze Sklepu, a także prawa i obowiązki Sprzedawcy i Kupującego.
  3. Regulamin jest integralną częścią umowy sprzedaży zawieranej z Klientem.
  4. Do dokonania zakupu za pośrednictwem Sklepu nie jest konieczne spełnienie szczególnych warunków technicznych przez komputer lub inne urządzenie Kupującego. Wystarczające są: dostęp do Internetu, standardowy system operacyjny, standardowa przeglądarka internetowa, posiadanie aktywnego adresu e-mail.
  5. Warunki techniczne, jakie musi spełniać komputer lub inne urządzenie Kupującego, niezbędne do korzystania z zakupionego produktu elektronicznego, wskazane są każdorazowo w opisie danego produktu.
  6. Warunkiem zawarcia umowy sprzedaży jest akceptacja Regulaminu przez Klienta.
  7. Kupujący nie może dokonać zakupu anonimowo, ani pod pseudonimem.
  8. Wszystkie ceny podane w Sklepie są cenami brutto.
  9. Towary dostępne w sklepie są nowe, wolne od wad fizycznych i prawnych.

 

 

§ 3

Zamówienia

 

 

  1. Zamówienia można składać w następujący sposób:
    a) poprzez sklep internetowy;
    b) e-mailem na adres dostępny na stronie internetowej Sklepu.
  2. Warunkiem realizacji zamówienia jest podanie przez Kupującego danych pozwalających na weryfikację Kupującego i odbiorcy towaru. Sklep potwierdza przyjęcie zamówienia e-mailem lub telefonicznie. 
  3. Sprzedawca zapewnia Kupującemu możliwość założenia konta w Sklepie. Założenie konta możliwe jest w trakcie składania zamówienia.
  4. Jeżeli Kupujący zdecyduje się założyć konto w Sklepie, Sprzedawca świadczy na rzecz Kupującego również usługę drogą elektroniczną polegającą na utrzymywaniu konta w Sklepie. W koncie przechowywane są dane Kupującego oraz historia złożonych przez niego zamówień w Sklepie. Kupujący loguje się do Konta z wykorzystaniem swojego adresu e-mail oraz zdefiniowanego przez siebie hasła.
  5. Kupujący w każdej chwili może usunąć konto w Sklepie.
  6. Sklep ma prawo odmówić przyjęcia zamówienia, ograniczyć sposób płatności lub żądać przedpłaty w przypadku, gdy zamówienie budzi uzasadnione wątpliwości co do prawdziwości i rzetelności podanych danych bądź sposobu zapłaty.
  7. Dla stron wiążące są informacje zawarte na stronie internetowej Sklepu przy kupowanym towarze w momencie złożenia zamówienia, w szczególności: cena, charakterystyka towaru, jego cechy, elementy wchodzące w skład zestawu, termin i sposób dostawy.
  8. Informacje znajdujące się na stronie internetowej Sklepu nie stanowią oferty w rozumieniu Kodeksu Cywilnego. Kupujący składając zamówienie, składa ofertę zakupu określonego towaru. Do zawarcia umowy sprzedaży dochodzi z chwilą dokonania wpłaty.
  9. W przypadku wyboru przez Kupującego sposobu płatności przelewem lub kartą płatniczą, czas realizacji zamówienia liczony jest od dnia uznania rachunku bankowego lub konta rozliczeniowego Sprzedawcy.

 

§ 4

Płatności

 

 

  1. W celu zakupu produktu detalicznego, Kupujący musi podjąć następujące kroki:
    – dodać produkt lub produkty do koszyka, klikając w przycisk „Dodaj do koszyka”,
    – z widoku koszyka, kliknąć w przycisk „Przejdź do kasy” lub od razu przejść do składania zamówienia, klikając „Zamówienie”,
    – wypełnić formularz zamówienia, podając dane niezbędne do realizacji zamówienia i wybierając sposób płatności; jeżeli Kupujący nie ma konta w Sklepie, może również w tym momencie zadecydować o założeniu konta,
    – zaakceptować Regulamin,
    – kliknąć w przycisk „Kupuję i płacę”.
  2. Po kliknięciu w przycisk „Kupuję i płacę”, Kupujący zostanie przeniesiony na stronę Operatora Płatności celem dokonania zapłaty ceny za wybrane produkty elektroniczne.
  3. Klient ma do wyboru następujące formy płatności:
    a) przelew online. Podmiotem świadczącym obsługę płatności online jest PayPro S.A.
    b) BLIK. Podmiotem świadczącym obsługę płatności online jest PayPro S.A.

    c) przelew bezpośredni na konto firmy;
  4. Po skutecznym dokonaniu płatności, Kupujący zostanie przeniesiony na Stronę z potwierdzeniem zakupu. Z tą chwilą umowę o dostarczenie treści cyfrowych w postaci wybranych produktów elektronicznych uważa się za zawartą między Kupującym a Sprzedawcą. Potwierdzenie zakupu Kupujący otrzyma również na adres e-mail podany w formularzu zamówienia.
  5. Warunkiem wydania towaru jest zapłata za towar i przesyłkę.
  6. Zamówienia złożone ale nie opłacone będą anulowane po 14 dniach.
  7. W przypadku wystąpienia konieczności zwrotu środków za transakcję dokonaną przez Kupującego kartą płatniczą, Sprzedawca dokona zwrotu na rachunek bankowy przypisany do karty płatniczej Kupującego.

 

 

§ 5

Wysyłka towaru

 

 

  1. Wysyłka towaru jest realizowana za pośrednictwem firm kurierskich
  2. Każda wysyłka towaru jest ubezpieczona

 

 

§ 6

Reklamacje

  1. Podstawą przyjęcia reklamacji jest przedstawienie przez Kupującego dowodu zakupu towaru.
  2. W przypadku reklamacji z powodu uszkodzenia produktu, podstawą do reklamacji jest również protokół szkody spisanym z kurierem w dniu doręczenia paczki. Jest on niezbędny do uznania reklamacji. Szczegóły procedury reklamacyjnej znajdziesz tutaj
  3. Kupujący wypełnia Formularz Reklamacji Towaru, zawierający m.in.: ilość wadliwych produktów, rodzaj wad/określenie na czym polega niezgodność towaru z umową, żądanie konsumenta, co do wymiany produktu lub odstąpienia od umowy zgodnie z przepisami Kodeksu cywilnego.
  4. W przypadku niezgodności towaru z umową Kupujący powinien odesłać reklamowany towar wraz z opisem niezgodności na adres: SOLED byDIZAJN, ul. Ciołkowskiego 24, 15-545 Białystok, Polska. Koszt reklamowanego towaru ponosi Kupujący.
  5. Przesyłki z reklamowanymi przedmiotami wysyłane na inny adres nie będą odbierane.
  6. Sprzedawca nie przyjmuje żadnych przesyłek odsyłanych za pobraniem.
  7. Sprzedawca ustosunkowuje się do reklamacji Kupującego w terminie 14 dni roboczych od momentu zwrotu towaru wraz z opisem niezgodności.
  8. Gdy realizacja uzasadnionej reklamacji wiąże się z wysłaniem Kupującemu nowego towaru bądź usunięcia niezgodności, koszty dostawy ponosi Sprzedawca.
  9. Indywidualne ustawienia komputera i monitora Kupującego powodujące błędne lub zniekształcone wyświetlanie informacji o towarach (np. kolorów), nie mogą być podstawą reklamacji.

 

 

§ 7

Odstąpienie od umowy

 

 

  1. Na podstawie Ustawy o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niezabezpieczony z dnia 2 marca 2000 r. Kupujący ma prawo do odstąpienia od umowy.
  2. Kupujący, który zawarł umowę na odległość, może w terminie 14 dni od niej odstąpić bez podawania przyczyny. 
  3. Odstąpienie od umowy sprzedaży jest możliwe wraz z wypełnionym Formularzem Zwrotu Towaru
  4. Kupujący zwraca produkt w terminie 14 dni od złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy.
  5. Kupujący zobowiązany jest zwrócić produkt bezpośrednio na adres: SOLED byDIZAJN, ul. Ciołkowskiego 24, 15-545 Białystok, Polska. Koszt zwracanego towaru ponosi Kupujący.
  6. Przesyłki ze zwracanymi przedmiotami wysyłane na inny adres nie będą odbierane.
  7. Sprzedawca nie przyjmuje żadnych przesyłek odsyłanych za pobraniem.
  8. Zwracany towar zostanie przyjęty wtedy, gdy będzie odesłany kompletny, a sam produkt oraz akcesoria będą nieuszkodzone oraz nie będą nosiły śladów używania, świadczących o innym wykorzystywaniu produktu, niż tylko do celów jego sprawdzenia.
  9. Sprzedawca zobowiązuje się nie później niż w terminie 14 dni roboczych od dnia otrzymania zwracanego towaru, zwrócić Kupującemu całą wpłaconą kwotę. Kupujący powinien wskazać numer rachunku bankowego, na jaki ma zostać przelana zwracana kwota.
  10. W przypadku naruszenia przez Kupującego warunków określonych w ustępach 2, 3, 4 i 5 powyżej, oświadczenie o odstąpieniu od umowy jest bezskuteczne, towar nie podlega zwrotowi, a Sprzedający nie zwraca Kupującemu zapłaconej kwoty.
  11. Prawo odstąpienia nie przysługuje Klientowi w przypadkach określonych w art. 10 ust. 3 ustawy określonej w ust. 1 powyżej, tj. w zakresie:
    a) świadczenia usług rozpoczętych, za zgodą Klienta, przed upływem terminu odstąpienia od umowy (dotyczy przypadków świadczenia usług, a nie sprzedaży towarów), np. montaż lustra;
    b) świadczeń o właściwościach określonych przez Klienta w złożonym przez niego zamówieniu lub ściśle związanych z jego osobą, tzn. na przykład luster w niestandardowych wymiarach, wykonanych na indywidualne zamówienie klienta;
    c) świadczeń, które z uwagi na ich charakter nie mogą zostać zwrócone lub których przedmiot ulega szybkiemu zepsuciu.

 

Szczegóły procedury w przypadku zwrotu znajdziesz tutaj.

 

§ 8

Dane osobowe i pliki cookies

 

 

Zasady przetwarzania danych osobowych oraz wykorzystywania plików cookies opisane zostały w polityce prywatności i plików cookies dostępnej pod adresem https://bydizajn.pl/index.php/polityka-prywatnosci/

 

 

§ 9

Prawa własności intelektualnej

 

 

  1. Projekty towarów oraz zdjęcia prezentowane w Sklepie objęte są prawem autorskim zgodnie z ustawą z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych.
  2. Zabrania się wykorzystywania jakichkolwiek materiałów publikowanych na stronie internetowej Sklepu – zdjęć, wizualizacji i opisów bez zgody Sprzedającego.

 

 

§ 10

Pozasądowe sposoby rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń

 

  1. Sprzedawca wyraża zgodę na poddanie ewentualnych sporów wynikłych w związku z zawartymi umowami sprzedaży produktów na drodze postępowania mediacyjnego. Szczegóły zostaną określone przez strony konfliktu.
  2. Konsument ma możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. Między innymi, Konsument ma możliwość:
    1. zwrócenia się do stałego polubownego sądu konsumenckiego z wnioskiem o rozstrzygnięcie sporu wynikłego z zawartej umowy,
    2. zwrócenia się do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej z wnioskiem o wszczęcie postępowania mediacyjnego w sprawie polubownego zakończenia sporu między Kupującym a Sprzedawcą,
    3. skorzystania z pomocy powiatowego (miejskiego) rzecznika praw konsumenta lub organizacji społecznej, do której statutowych zadań należy ochrona konsumentów.
  1. Bardziej szczegółowych informacji na temat pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń, Konsument może szukać na stronie internetowej http://www.uokik.gov.pl
  2. Konsument może również skorzystać z platformy ODR, która dostępna jest pod adresem http://ec.europa.eu/consumers/odr. Platforma służy rozstrzyganiu sporów pomiędzy konsumentami i przedsiębiorcami dążącymi do pozasądowego rozstrzygnięcia sporu dotyczącego zobowiązań umownych wynikających z internetowej umowy sprzedaży lub umowy o świadczenie usług.

 

 

§ 11

Postanowienia końcowe

 

  1. Regulamin wchodzi w życie z dniem publikacji w Sklepie.
  2. Sprzedawca zastrzega sobie możliwość zmian w Regulaminie, które wchodzą w życie z dniem ich publikacji w Sklepie. Do umów zawartych przed zmianą Regulaminu stosuje się wersję Regulaminu obowiązującą w dacie zawarcia umowy.

 

 

Data publikacji: 22.02.2022