Zaznacz stronę

Zwrot towaru

Zgodnie z obowiązującym prawem, masz 14 dni na zwrot towaru bez podania przyczyny.

 

Jak zwrócić towar ?

1. Wypełnij formularz zwrotu i wyślij skan/zdjęcie na adres kontakt@bydizajn.pl

2. Zwracane lustro zapakuj bezpiecznie w oryginalne opakowanie. Pamiętaj o dołączeniu wydrukowanego formularza zwrotu.

3. Wyślij zwracany towar na adres: SOLED byDIZAJN, Ciołkowskiego 24, 15-545 Białystok

Koszt wysyłki pokrywa kupujący.

Nie przyjmujemy zwrotów wysłanych za pobraniem

 

Prosimy o przemyślane zakupy, ponieważ lustra robione na indywidualny wymiar nie podlegają zwrotowi ani wymianie.

 

Reklamacje

Bardzo prosimy o sprawdzenie zawartości paczki w dniu odbioru przesyłki. W przypadku uszkodzenia towaru w transporcie lub niezgodności towaru z zamówieniem przysługuje Państwu prawo do reklamacji. 

 

Reklamacje przyjmujemy tylko i wyłącznie w formie pisemnej, pod adresem email: kontakt@bydizajn.pl

 

Reklamacja z powodu uszkodzenia przesyłki  

 

Zasady postępowania w przypadku uszkodzonej przesyłki:

1. Spisz z kurierem protokół szkody w dniu doręczenia paczki i przyślij  nam jego skan w ciągu 3 dni (dotrzymanie tych terminów jest warunkiem uznania reklamacji).

Protokół należy spisać w dniu doręczenia paczki! Jeśli kurier nie może zaczekać, zgłoś szkodę do firmy kurierskiej na stronie https://ereklamacje.poczta-polska.pl/wniosek_reklamacyjny/customer-type w dniu doręczenia paczki. SZKODA ZGŁOSZONA NASTĘPNEGO DNIA NIE PODLEGA REKLAMACJI!)

Numer telefonu do firmy kurierskiej Pocztex : +48 438 420 600

Infolinia czynna od poniedziałku do piątku w godz. 8:00 – 20:00

W protokole 

a) opisz szkodę (np. stłuczenie, uszkodzenie lustra, szkoda całkowita)

b) zaznacz kluczowe cechy opakowania : karton, folia bąbelkowa, styropian, oznakowania ostrzegawcze: „UWAGA LUSTRO!”, „Ostrożnie szkło” 

Protokół szkody jest niezbędny do uznania reklamacji! 

Na jego podstawie wykonujemy nowe lustro, a sami dochodzimy odszkodowania.

2. Wypełnij formularz reklamacji

3. Wyślij skan/zdjęcie formularza reklamacji, protokół szkody i zdjęcia uszkodzonego towaru na adres kontakt@bydizajn.pl

Jeżeli podane w zgłoszeniu reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji Sprzedający zwraca się do składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie.

4. Reklamowane lustro zapakuj bezpiecznie w oryginalne opakowanie. Pamiętaj o dołączeniu wydrukowanego formularza zwrotu i protokołu szkody

5.Wyślij reklamowany towar na adres: SOLED byDIZAJN, Ciołkowskiego 24, 15-545 Białystok

Koszt wysyłki pokrywa kupujący. Nie przyjmujemy żadnych przesyłek odsyłanych za pobraniem. W przypadku pozytywnego rozpatrzenia reklamacji, koszt przesyłki zostanie zwrócony.

6. Wszelkie reklamacje rozpatrywane są w ciągu 14 dni od dnia ich wpłynięcia.

7. Odpowiedź na reklamację zostanie wysyłana na adres e-mail z którego wpłynęło mailowe zgłoszenie reklamacyjne.

8. W przypadku uznanej reklamacji możesz:

a) żądać wymiany towaru na nowy, taki sam jak zakupiony;

b) żądać naprawy wadliwego towaru;

c) odstąpić od umowy – o ile wada jest istotna lub gdy nie jesteśmy w stanie odtworzyć zamówionego przez Ciebie towaru (np. w przypadku produktów z wyprzedaży).

Sprzedawca ma prawo odnieść się do Twojego żądania i zaproponować inne rozwiązanie (z powyższych) jeśli Twoje żądanie jest niemożliwe do spełnienia lub wymagałoby poniesienia nadmiernych kosztów.

 

Reklamacje gwarancyjne 

 

Gwarancja: 2 lata

Sprzedawane przez nas towary objęte są dwuletnią gwarancją. 

W tym czasie można składać reklamacje dotyczące wad zakupionego towaru. Gwarancji nie podlegają uszkodzenia spowodowane przez kupującego poprzez niewłaściwe użytkowanie.

 

Zasady postępowania w przypadku reklamacji gwarancyjnej: 

1. Wypełnij formularz reklamacji

2. Wyślij skan/zdjęcie formularza reklamacji i zdjęcia uszkodzonego towaru na adres kontakt@bydizajn.pl

Jeżeli podane w zgłoszeniu reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji Sprzedający zwraca się do składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie.

3. Reklamowane lustro zapakuj bezpiecznie w oryginalne opakowanie. Pamiętaj o dołączeniu wydrukowanego formularza zwrotu.

4.Wyślij reklamowany towar na adres: SOLED byDIZAJN, Ciołkowskiego 24, 15-545 Białystok

Koszt wysyłki pokrywa kupujący. Nie przyjmujemy żadnych przesyłek odsyłanych za pobraniem. W przypadku pozytywnego rozpatrzenia reklamacji, koszt przesyłki zostanie zwrócony.

5. Wszelkie reklamacje rozpatrywane są w ciągu 14 dni od dnia ich wpłynięcia.

6. Odpowiedź na reklamację zostanie wysyłana na adres e-mail z którego wpłynęło mailowe zgłoszenie reklamacyjne

7. W przypadku uznanej reklamacji możesz:

a) żądać wymiany towaru na nowy, taki sam jak zakupiony;

b) żądać naprawy wadliwego towaru;

c) odstąpić od umowy – o ile wada jest istotna lub gdy nie jesteśmy w stanie odtworzyć zamówionego przez Ciebie towaru (np. w przypadku produktów z wyprzedaży).

Sprzedawca ma prawo odnieść się do Twojego żądania i zaproponować inne rozwiązanie (z powyższych) jeśli Twoje żądanie jest niemożliwe do spełnienia lub wymagałoby poniesienia nadmiernych kosztów.